2011. szeptember 22., csütörtök

Caprice gyönyörű tiszta bőr barna szandál 37,5-38 - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó Caprice tiszta bőr szandál, talpa és külső része is bőr!!!
1x használtam, alkalomra, a képeken látszik. Sajnos az egyik sarkánál vezetés miatt lett egy két fekete vékony csík, de felvéve nem látszik, nem próbáltam lemosni, mert én nem használom már, csak a szekrényben áll. Próbáltam fotózni.
A fotókon látszik az állapota, sarka sincs megkopva, a talpát csak le kell mosni, belül is szinte új állapotban. Mint írtam nem használom, csak a helyet foglalja.
A fotókon láthatod, hogy a bőrbe apró virágok vannak belevarrva, nagyon egyedi mutatós darab.
Most tiéd lehet az eredeti ár töredékéért!!!
Eredeti ára 14990 Ft volt.
Mérete: 4 1/2, 37, 5
Nekem 38-as a lában és kicsit szélesebb a lábfejem, a cipő kényelmes volt.
Doboza sajnos már nincs meg.
Simán nem postázom.
Licitet nem törlök.
Személyes átvételt nem tudom  megoldani.
Kérlek ha megnyerted az aukciót két napon belül jelentkezz és a kapott e-mailben szereplő számlaszámra egy héten belül utald át a postaköltséggel növelt összeget.



Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-20 12:39
. Caprice gyönyörű tiszta bőr barna szandál 37,5-38 - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése